Egyik héten megkeresett minket egy pályázatíró cég. Tapasztalt cég, jó nevük van a szakmában és meglehetősen jó mutatókkal rendelkeztek. Sőt, jól működő marketingtevékenységet is folytattak.
Viszont a marketing sok erőforrásukat lekötötte, sok plusz munkát igényelt tőlük, közben nem maradt idejük a saját munkájukat ellátni.
Egy nagyobb pályázati projektbe szerettek volna fogni, ezért aztán minden kapacitásukra szükség volt, hogy a mostaninál hatékonyabban érjenek el pályázókat. A legtöbb cég ilyenkor pár apró fejlesztést visz végbe. Új honlap, esetleg főállású ügyfélszolgálat, vagy 1-2 reklám. De be kell látni, hogy ha nem egy lépcsőfokkal, hanem egy teljes szinttel szeretnénk magasabbra kerülni, akkor új rendszerben, stratégiában kell gondolkodni.
Tehát nem csak honlapot építettünk, hanem komplett online reklámkampányt, valamint profi ügyfélszolgálatot is létrehoztunk. Ezeket nem egymástól függetlenül működtettük, hanem rendszerbe foglalva. Az eredményeket kigyűjtve, elemezve és ezt követően finomhangolva a kampányt.
Hogy álltunk neki?
A szokásos módon mindent megtudtunk az adott pályázatról és a cégről. Felmértük továbbá a versenytársakat és a korábbi évek tapasztalatairól is kifaggattuk a pályázatírókat, valamint az rajtuk kívül is komoly kutatómunkát folytattunk. A legfontosabb persze itt is az volt, hogy a célcsoportot tökéletesen sikerüljün meghatározni és megszólítani. Ugyanis nem elég a jó portéka, ha kevesen tudnak róla. Szerencsére a pályázati kiírások jól meghatározzák, hogy ki a célcsoport. De nem elég tudni, hogy ki a lehetséges esélyes, meg is kellett őt szólítani.
A kutatómunka végeztével következett a stratégia meghatározása. Ezt követte a kreatív folyamat. Ezután a honlap építése, az ügyfélszolgálat felkészítése és a hirdetések létrehozása.
Mi lett az eredmény?
Alig két hét alatt felépítettük a honlapot, hirdetési kampányt indítottunk be és felkészítettük saját ügyfélszolgálatunkat, akik kiszűrték, hogy kik azok, akik a legjobb eséllyel pályáznak.
Ennek köszönhetően a céget nem foglalta le a marketingtevékenység, már az első héten több száz érdeklődő jelentkezett, akinek nagy esélye van a pályázatot elnyerni.
A mi rendszerünk így kétszer annyi jó ügyfelet hozott számukra, mint az ő – jól felépített – marketingrendszerük. A megrendelőnknek pár nappal később bővíteni kellett kapacitásaikat, hogy fel tudják dolgozni a nagyszámú és komoly érdeklődőket. Sőt, annyi ügyfelet generáltunk számukra, hogy vissza is kellett fogni a kampányból, hogy utolérjék magukat.
Ön is szeretné, hogy a marketing ne aprózza fel idejét és végre a saját munkájával tudjon foglalkozni? Szeretné, hogy bővíteni kelljen a cégén, hogy az elbírjon az ügyféláradattal?
Bízza ránk cége sikeres marketingjét, és a Vevő-gyár rendszerrel soha többé nem lesz gondja az ügyfélszerzéssel. Tudjon meg többet a Vevő-gyárról, ismerje meg módszerünket, kattintson ide!