Egy pályázatírónál, vagy egy ügyvédnél nem mindegy, hogy az ügyfél mennyire felel meg a kiírásnak, vagy mennyire együttműködő. Ha a pályázatírók olyanokkal foglalkoznak, aki profi pályázat esetén is csak kis eséllyel kapja meg a támogatást, vagy egy ügyvéd olyan ember érdekeit védi, aki nem tesz meg mindent a sikerért, az nem csak a “rizikós” ügyfél, de más ügyfelek lehetőségeit is rontja.
Nem csak a pályázatíróknál és ügyvédeknél létezik olyan, hogy jó ügyfél. Általában azoknál a szolgáltatásoknál szükséges külön célozni a jó ügyfeleket, ahol magas a szolgáltatás “rezsiköltsége”, nagy szakértelmet kíván és sok időt emészt fel egy-egy ügyfél. Ilyenek a nagyértékű beruházások (autó, ingatlan), egészségügyi szolgáltatások, kreatív munkák stb.
Hogy tényleg a jó ügyfeleket célozzuk meg, ahhoz a honlapnak, ügyfélszolgálatnak és a hirdetéseknek is összehangoltan kell működniük.
Kollégáink minden nívós konferencián ott vannak és úgy a külföldi, mind a hazai szakmai anyagokban otthonosan mozognak. Azonban mi nem csak alkalmazzuk a különböző stratégiákat, hanem elemezzük is az eredményeket és arra összpontosítunk, ami a legjobban működik. Ez a záloga, hogy napról napra hatékonyabbak vagyunk. Manapság az tud tényleg sikeres lenni, aki minőségi szolgáltatást nyújt és meg is találja a minőségi célpiacát. Az egyik nem működik a másik nélkül.
A mi hivatásunk, hogy a megbízóink minőségi termékét és szolgáltatását eljuttassuk a vevőiknek. Akkor vagyunk elégedettek, ha mind a megbízóink, mind az ő vásárlóik úgy érzik, hogy jó döntést hoztak.
Bízza ránk cége sikeres marketingjét, és a Vevő-gyár rendszerrel soha többé nem lesz gondja az ügyfélszerzéssel. Tudjon meg többet a Vevő-gyárról, ismerje meg módszerünket, kattintson ide!